خانه دانلود

فروشگاه جامع دانلود فایل های اقدام پژوهی٬استخدامی٬آزمون های فنی حرفه ای٬طرح جابر

چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟

چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟

چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟

فايل با فرمت word و  به راحتي قابل ويرايش است  و تعداد صفحات آن 22 صفحه مي باشد

خلاصه فايل :

     اختلالات رفتاري و عاطفي دانش آموزان از مواردي است كه در سال هاي اخير، مورد توجه خاص معلمين و اولياء تعليم و تربيت قرار گرفته است، توجه ويژه به اين مشكلات رفتاري و عاطفي از اين جهت مهم است كه توجه نكردن به آن و گسترش يافتن اين مشكلات در كلاس هاي درسي مانعي در جهت رسيدن به اهداف آموزشي و تربيتي در مدرسه و كلاس است.

      ضمن اين كه موجب مي شود معلمين در كلاس درسي دچار مشكل شوند و باعث افت در عملكرد تحصيلي دانش آموزان نيز شود. اضطراب به عنوان يك مسأله شايع، حداقل به طور خفيف در اغلب كودكان و نوجوانان به چشم مي خورد.

بروز آن در مرحله حاد و شديد همراه با علايم و نشانه هايي چون دلهره، بي قراري، بي خوابي، عصبانيت، تشويش و نگراني و گوش به زنگ بودن، اشكال در تمركز حواس، احساس خستگي، تپش قلب و تنگي نفس، تغيير رنگ چهره و اندام ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعريق سرد و گرم اندام، خيال پردازي، كابوس در خواب و بيداري و ... است.

علل بروز آن نيز معمولاً كاهش مناسبات و ارتباطات عاطفي و عدم احساس امنيت، شرايط ناگوار زندگي ماشيني و عدم ايجاد ارتباط همگن با آن ، بروز مسائل ،  اختلافات و مشكلات خانوادگي ،  نگراني از آينده شغلي و تحصيلي ،  فقدان اعضاي خانواده ، كم توجهي به مسائل ديني و معنوي. عدم آمادگي در مواجه با خطر احتمالي از قبيل بيماري ،  فوت ،‌ حادثه ناگوار جنگ و سيل و زلزله ، براي خويش و نزديكان ، نحوة كسب آموزش هاي تربيتي غلط در چگونگي برخورد با اضطراب است.

 

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
aq122_2060925_3867.zip29.5k